Search This Blog

Saturday 19 March 2011

dilemma Anai-anai

morning DIARI ~ . today bangun lebih awal dari semalam . hehe . da 4 muvee aku habeskan harineh . tengs to my HUBBY yg rajin mengdownload utk aku . haha . buku micro & parasite ta renggang dgn aku . yelahh . first paper tuh  . baru je lpas masak BUBUR yg slalu aku masak kat hostel , dah memg terKENAL dah . bubur IKAN BILIS . hehe . makanan org tgh save budjet . nsik je sikit . AIR ny bkn maen banyak aku letak .hehe . klau mama aku tau . gerenti tiapTIAP mggu kena blek umah . tana lahh . kat umah bukan ada sape pon . mamandangkan aku neh berDUA beradik je dgn abg aku . haish . stu lagi hari mggu yg bosan bg aku . tpakselah redah . nak klua pon tade sen . duk diam kat hostel sudaa . :) . klau balek HOMETOWN pon . memberMEMBER bkn free pon . nak merajok kadang tu . tapi bialahh . nak buat chamne kn ? . HUBBY aku lak ta bgun lagi . krohKROH  . tu . mesti  tido lewat malam tadi . beselahh . REMAJA . hahaa . hah . ade cte nak tulis kat sni . ada sorg HAMBA ALLAH tu da remove aku dr FESBUK dea . ada aku KESAH ? dea ingat , klau dea remove aku . aku nak sedey ke ? tade mase lahh . aku pon memg da lame pendam NIAT nak remove dea gak . macamMACAM dea buat kat aku . mama slalu soh aku jadi penyabar . even HUBBY soh aku jadi kuat , jgn jadi lemah . bukan lemah tapi aku neh ta suka nak balah mende yg smallPIECES neh . ta suka nak memperBESARkan cte . sbb tu bkn aku . tapi ole dsbbkan dea buat mcmtu . manusia mane yg tahan ? depan aku bukan maen baek lagi . belakang aku ? heh . macamMACAM dea tabur cte kat org .  sampai org ingat aku neh pompuan JAHAT . dea ta paham kot maksod SIMPAN RAHSIA ? memg ta reti nak simpan rahsia lahh . tulahh . susah nak cari KAWAN yg ta makan kt senyapSENYAP mcm ANAIanai . aku ta penah marah dea . aku ta penah kate dea . dea buat apa aku senyap je . dea susah baru cari aku . SENANG ??? sukaSUKA nak bia aku kn ? memg silap aku sbb HORMAT kat kaw . sampai kaw da berani PIJAK aku . it's oke . whats go around comes around kan ? ALLAH je yg dapat balas perBUATan dea . bukan aku yg tentukan balasan . tapi ALLAH maha ADIL .

okelahh . emo terlebih plak . nak gi makan jab .



sayonara baby :)

No comments:

Post a Comment