Search This Blog

Friday 18 March 2011

saya SANGAT bosan :)

dear diary muchukk . hee. wes mangan ? wess. hikhik . aku je yg ta makan dari tadi , actually tengahari dah . hee ^_^  malam je blum .bosan lahh . 24 jam aku dok tenung lappy neh . 'dea' pon da naek muak tngok aku rasanya klau lappy neh manusia . hehehe . aktiviti aku tade laen , muvee. muzik or read book . bosan lahh . nak klua . sen tade lak . ad pon cukup ntok aku makan sampai mggu depan . :(( , mama . i want some MONEY . hee . mau kne tumbuk dgn abg aku klau mintak mcmtu . dushDUSH !!hmmm . bencilahh . hubby cakap kedit tade , then aku mcmane ? alone again ??? aishh . poor me kadangKADANG nak mengamok pon ada . rasa nak ku  pijakPIJAK hidung dea . hehehe . but it's oke .lameLAME mcmneh . RINDU pon maken PEKAT MELEKAT . hahaha . aish . tataulahh nak buat ap hrneh . klau kat umah neh . GERENTI 24 jam aku dok ULANGalik masok dapor . yelahh . maen BUKAKtutup peti ais . hehehe . tup ! makan masa 2hr je dok umah , berat aku gerenti naek 2,3 kilo . terer kan ? dok hostel kurang sket lahh . sbb kne masak sendiri . bukan sedap pon . ta sabar nak tunggu minggu depan . habes je xam hr jumaat tu . aku nak gerak umah HUBBY . <3 . life happy bile dpt pegi sne . bukan ap , dekat dgn PANTAI . memg harahap lahh . hehe . tapi hubby bukan slalu ada kat umah . selalu je pegi maen FUTSAL , tngok bola at the MAMAK's . or hangout dgn kawanKAWAN dea . AKU ? jangan tnylah . buat segmen SEMBANGsembong dgn ibu, abah & adikADIK dea yg laen . BESTTT ! tp slaluny aku jarang turun bile dah naek atas . aishh PEMALU lahh . no lahh . ibu hubby slalu tido awal . lgpon aku ta pandai nak karang ayat sembang neh . hehehe :) sory tau bu . = . = . aishh . nak gi take a shower . anything i'll roger u out . OKE  :) 

No comments:

Post a Comment