Search This Blog

Tuesday 22 March 2011

saya mahu LULUS . anda ?? :)

hahahaha . HAI sume , sebenany aku neh tgh buat aktiviti study dgn ROOMATE aku . si NOREN bukan nama sebena . hehe :P . esok ada exam lagi , ANATOMY , subjek killer . huuuu ~
neh on my break lah kreny , penin dah pale neh . pffftt ~ . nak dijadikan cte tdi ktorg have dinner . & today aku sebagai CHEF masak lak nasik goreng IKAN BILIS . kebiasaan . hahah .:) . bapak banyakk giler aku letak cili hijau & garam . memulasMULAS perot aku neh . hehe . tapi habis jgk , da nm pon  KEBULURAN . hahaha . minuman lak aku sediakan NESCAFE AIS . pehh ! sbgai persediaan ta tdo sampai pagi . memg RABAK mata neh . :P . almaklumlahh . ANATOMY neh susah . lagiLAGI ada lak tajuk BESARbesar . memg mati nak ingat sume tuhh . sape suh maenMAEN dlm kelas . kn dah SUSAHkan diri sendiri & org laen . hahahaa ~ okelah nak continue study .  doakan aku berjaya ya . & futhermore aku tgh menunggu present dr sumone klau aku LULUS dgn cemerlang 
hehehe ~ gelak GATAL .



No comments:

Post a Comment